Sisätilapaikannuksella

huippuluokan palvelua

Carrefour Euralille
Lille, Ranska


Ranskalainen vähittäiskaupan jätti muuttaa ostoskokemusta innovatiivisella sisätilapaikannusjärjestelmällä.
Carrefour Lille

Teemme työtä
Philipsin

kanssa säästääksemme energiaa, ja halusimme Lillen Carrefourissa kokeilla uutta palvelua, joka on enemmän kuin vain valaistusta. Keskitymme eriyttämään ja paikallistamaan tarjoukset asiakkaiden mukaan.''

 

-  Céline Martin, Carrefour-hypermarkettien liiketoimintamalleista ja innovaatioista vastaava johtaja

carrefour-lille-3

Taustaa

 

Koska asiakastyytyväisyyden parantaminen on aina tärkeää, Carrefour järjesti asiakastutkimuksen saadakseen tietää enemmän ostoskokemuksista myymälöissä. Tutkimus osoitti, että asiakkaat haluavat löytää tuotteet entistä helpommin. Tuotteiden löytäminen ei välttämättä ole ongelma myymälässä, jossa on 200 tuotetta, mutta voi muodostua vaikeaksi tuhansia tuotteita tarjoavassa suurmyymälässä.

carrefour

Ratkaisu

 

Carrefour asensi Philipsin ohjattavan valaistusjärjestelmän sekä LED-pohjaisen sisätilojen paikannusjärjestelmän uudistaessaan hypermarkettiaan Euralillen ostoskeskuksessa vuonna 2015. Lillessä sijaitseva ostoskeskus on yksi Euroopan kymmenestä suurimmasta ostoskeskuksesta. Järjestelmän avulla asiakkaat löytävät tarjoustuotteet kaikkialta myymälästä käyttämällä älypuhelinsovellusta. "Uuden sovelluksen tärkein etu asiakkaille on ostoslista, joka sisältää tarjouksia. Kun asiakas tulee myymälään, hänen on helppo paikantaa kaikki valitsemansa tuotteet", sanoo Martin. Energiatehokkuutensa vuoksi LED-pohjainen järjestelmä oli luonnollinen valinta Carrefourille, joka on sitoutunut kestävään kehitykseen. Yhtiö on ilmoittanut tavoitteekseen vähentää kokonaisenergiankulutusta 30 % ja hiilidioksidipäästöjä 40 % vuoteen 2020 mennessä. Philipsin järjestelmät auttavat tavoitteen saavuttamisessa vähentämällä energiankulutusta 50 % aiempaan järjestelmään verrattuna.Energiatehokkuuden ja erinomaisen valaistuksen lisäksi Philipsin järjestelmä tarjoaa Carrefourille uuden innovatiivisen tavan tarjota myymälöissään huippuluokan asiakaspalvelua. Järjestelmä on joustava ja tulevaisuuteen sopeutuva, joten Carrefour voi jatkossa tarjota uusia ominaisuuksia Lillessä saatavien kokemusten pohjalta.

Digitaalisia ostoskokemuksia
Lillessä, Ranskassa

Tiimi

Carrefour

Asiakas

IBA

Urakointi

Samankaltaiset Case Studyt

You are now visiting our Global professional lighting website, visit your local website by going to the USA website