Olet nyt Philipsin lighting sivustolla. Maakohtainen versio sivustosta on käytettävissä.
Ehdotukset

    Oikea kontrasti on tärkeää

    w

    Muodille sopiva optiikka

    w

    Korkea valovoima ja optimoitu kontrasti


    Oikea määrä valoa ja sopiva kontrasti ovat olennainen osa muotimyymälän ilmettä, joka herättää asiakkaiden mielenkiinnon. Fashion Proof Optics (FPO) -tuotteet on kehitetty mahdollisimman voimakasta ja intensiivistä valokeilaa ajatellen. Kun valontuottoa hallitaan projektorissa, valovoima lisääntyy dramaattisesti – jopa 30 % käytettäessä Fashion Proof Optic (FPO) -linssiä. Hukkavaloa ei synny, joten silmin nähtävä kontrastivaikutus jopa kaksinkertaistuu.

     

    Anna vaatevalikoiman erottua edukseen luomalla eläväinen myymäläkokemus.

    Korkea valovoima ja optimoitu kontrasti

    Fashion Proof Optics (FPO) -optiikka kohdistaa valon yhteen pisteeseen ilman valokehää

    Heijastimen optiikka, jossa on aina sydän valokehän (hukkavalon) torjumiseksi

    Monipuolinen valikoima valokeiloja


    Voit hyödyntää erilaisia keilakulmia kapeasta leveään erityistarpeen mukaan. Valikoimasta löytyy vaihtoehtoja heijastimista Fashion Proof Optic (FPO) -linssiarkkitehtuuriin. Oman tutkimuksemme perusteella tiedämme, että pehmeästi hajoava keila, joka ei tuota valokehää, on kuluttajien mielestä miellyttävin. Siksi olemme kehittäneet parhaiten tarkoitukseen sopivan Fashion Proof Optic (FPO) -linssiratkaisun, jonka valokeila on voimakas ja intensiivinen ja jonka valo hajaantuu pehmeästi.
    Värintoisto

    Luo kokemuksia laadukkaalla valolla

    Tiedämme, että tunteilla on suuri merkitys ostoksilla käytäessä, ja että ostokokemus vaikuttaa syvästi ostopäätöksen tekoon johtavassa prosessissa. Valon laatu on tekijä, jolla yrityksesi voi erottua kilpailijoista ja luoda kallisarvoista brändiä vastaavan ylellisen myymäläkokemuksen.

     

    Valon laadukkuudella ei tarkoiteta vain sen parametreja ja matemaattisesti mitattavia ominaisuuksia. Käyttökohteeseen sopiva laadukas valo vaikuttaa ostajan kokemukseen ja tehostaa tilan sekä vaatemalliston ilmettä ja tuntumaa.

     

    Upea valaistus on ennen kaikkea kokemuksen ja tunnelman luontia. Sillä upea valaistus tunnetaan enemmän kuin huomataan.

    Miten voit lisätä muotimyymälän asiakasvirtaa? Tutustu valon laadun konseptiin.

    Laadukkaan valon edut lyhyesti

    Laadukkaan valon edut lyhyesti
    Säästä energiaa

    Erottaudu brändinä ja luo ainutlaatuinen kokemus

    Luo ilmapiiri, joka yhdistää brändin identiteetin, liikkeen merkityksen ja ostajan persoonallisuuden saumattomaksi kokonaisuudeksi. Philipsin Fashion Proof Optics (FPO) lisää valaistukseen intensiteettiä ja kontrastia. Korosta malliston ilmettä, sitä ympäröivää tunnelmaa ja muotiliikkeen ainutlaatuista identiteettiä.

    Säästä energiaa

    Mallisto valokeilassa

    Philipsin Fashion Proof Optics (FPO) -ratkaisu tekee vaatemalliston esittelystä näyttävää. Erittäin pienikokoisten spottivalojen ja erinomaisen häikäisysuodatuksen ansiosta ainutlaatuinen optiikka lisää valon intensiteettiä 30 % ja kaksinkertaistaa kontrastin, jotta liikkeesi kausivalikoima voi erottua edukseen.

    Säästä energiaa

    Paranna vaatemalliston värintoistoa

    Uskomme, kun näemme. Philipsin LED-valaistusvaihtoehdot pitävät huolen siitä, että vaatemalliston värit esittäytyvät eloisina. Korosta tekstiilien luonnollisia pintakuvioita ja varmista, että värit toistuvat luonnollisina ja kirkkaina. Tee vaikutus shoppailijoihin mukaansatempaavalla valon laatua korostavalla ostokokemuksella.

    Säästä energiaa

    Pysäytä ohikulkijat myymäläsi kohdalle

    Erittäin kapean ja voimakkaan valokeilan ansiosta voit valaista näyteikkunan eläväisesti ja houkuttelevasti. Liikkeesi näyttää ilmavalta ja kutsuvalta aurinkoisen kuuminakin päivinä.

     

    Kirkas valo paljastaa todelliset kyvyt."


    Roy T. Bennett

    Tietoja TrueFashion -tuotevalikoiman Fashion Proof -optiikasta

    True Fashion -video

    Asiakasesimerkit

    Haluatko lisätietoja?

     

    Ota yhteyttä paikalliseen tukikeskukseen, jos sinulla on kysymyksiä.