Olet nyt Philipsin lighting sivustolla. Maakohtainen versio sivustosta on käytettävissä.
Ehdotukset

    Luo ainutlaatuinen ja tunnistettava valaistus
    LED-sävyillämme

    Myymälävalaistus, joka noudattelee aina uusimpia trendejä

     

    Uudista myymälän ilme ja korosta muotiliikkeen tuotevalikoimaa näyttävällä ja mieleenpainuvalla tavalla Philipsin LED-valaistusvaihtoehtojen avulla. Löydä yksilöllinen valaistuskokoonpano, joka korostaa jokaisen yksittäisen tuotteen parhaita puolia. Suunnittele käyttökohdealue, joka saa valkoiset sävyt näyttämään kirkkaammilta, tummat sävyt selkeästi erottuvina, värit eläväisinä ja denimkankaat tyylikkäinä. LED-erikoisvalovaihtoehtojen avulla luot mukaansatempaavia ostokokemuksia, jotka houkuttelevat asiakkaita myymälöihin yhä uudelleen.

    led-sävyt

    Kokeile eri LED-sävyjä

     

    Havaitse itse, miten oikean LED-valaistusvaihtoehdon valinta tekee oikeutta vaatemyymälän kokoelmille ja ilmentää brändin ainutlaatuisuutta.

    Mikä on sinun brändisi sävy? 

    Standard 930

    Hyödynnä lämpimiä värejä ja pehmeitä valkoisen sävyjä, ja luo rauhallinen, kutsuva ilmapiiri. Totea itse, miten luovat ratkaisut voivat lisätä myyntiä erittäin kustannustehokkaalla tavalla.

    Premium White

    Muodin vähittäiskaupan uusi ratkaisu on todellinen virstanpylväs. Se tuottaa vahvat valkoisen sävyt markkinoiden parhaan tekniikan avulla ilman kompromisseja tai tarvetta tinkiä energiansäästötavoitteista.

    Säkenöivä valkoinen

    Lisää hiukkanen dramatiikkaa tuotteiden esillepanoon. Korosta vaaleiden sävyjen eroja, paranna tummien sävyjen erottuvuutta kontrastia lisäämällä ja luo aitoa loistetta ympäristöön lämpimiä ihonvärisiä sävyjä uhraamatta.

    Premium-värintoisto

    Paranna värien ja valkoisten välistä kontrastia. Tee väreistä syvempiä kuin koskaan aikaisemmin – luo täyteläinen ja eloisa muotikokemus, joka ei hävitä taustaa. Hyödynnä energiatehokkuuden positiiviset vaikutukset.

    Denim

    Korosta denimkankaan (jopa haalistuneeksi käsitellyn) värin ja muun materiaalin eroa vaikuttamatta liikkeen tiloja ympäröivään kokonaistunnelmaan.

    Värintoisto ja värien kylläisyys


    Värintoisto on tärkeä osa muotikauppaa. Värintoistoindeksiä (CRI) käytetään usein mittarina, joka kertoo, miten eri värit koetaan erilaisten valonlähteiden tuottamassa valossa. Värintoistoindeksi ei kuitenkaan sisällä tietoa värin kylläisyydestä. Sama värintoistoindeksi voi päteä niin haaleiden kuin hyvin kylläisten värien toistoon. Oikealla olevassa kaaviossa on esimerkki. Värintoistoindeksi 70 voi saada T-paidan värit näyttämään yhtä hyvin ali- kuin ylikylläisiltä. Siksi olemme kehittäneet Philipsin LED-valaistusvaihtoehdot tämän aukon täyttämiseksi. Autamme liikkeesi mallistoa erottumaan edukseen ja luomaan kokonaisvaltaisen, elämyksellisen ostokokokemuksen.
    Värintoisto

    Värintoistoindeksi ja värialueen indeksi

    Jef Montesin kokoelma ihastuttaa Lontoon muotipiirejä kankailla, jotka on suunniteltu toimimaan vuorovaikutuksessa raikkaan valkoisen Crisp White -valaistuksen LEDien kanssa

     

    Montesin kokoelma suunniteltiin erityisesti Philips Lightingin tarpeisiin ja esittelemään valkoisen LED-myymälävalaistuksen mahdollisuuksia.

     

    Koko uransa ajan Montes on ollut kiinnostunut valoa taltioivista materiaaleista ja valon heijastumisesta erilaisista pinnoista. Tätä kokoelmaa varten hän tutki teostensa ja valon välistä vuorovaikutusta. Philips Crisp White -myymälävalaistuksen innoittamana Montesin valmistama Illuminosa & Velero -kokoelma hyödyntää muun muassa lasikuitua ja nylonia ja luo näin upeita valoheijastuksia vaatteisiin.

     

    "Valolla on tärkeä rooli kokoelmissani, ja valkoinen valo on erityisen tärkeää oikean efektin saamiseksi", sanoo hollantilainen muotisuunnittelija Jef Montes. ”Philips Crisp Whiten valkoinen ledivalo luo materiaaleille mielenkiintoisia valoheijastuksia, ja asujen ääriviivat erottuvat selkeästi valkoisessa valossa.”

     

    Kokoelma paljastettiin ensi kertaa House of Fraserin lippulaivamyymälässä Lontoon Oxford Streetillä, ja sen voi myös nähdä Frankfurtin Valaistus- ja rakennusmessuilla maaliskuussa. House of Fraser on valinnut Crisp Whiten valaistuksensa pohjaksi kansainvälisessä muutosprojektissaan, johon kuuluu jo viisi brittimyymälää ja myöhemmin myös Kiinassa sijaitsevia myymälöitä.

    Case studyt

    • Eral 55

      Eral 55

      Dynamic shop window lighting makes a powerful difference at the high-end fashion store in Milan.

    • Popper

      Popper

      Popper fashion salon in Prague offers top fitting room lighting letting its clients choose the lighting scene the items will be worn. By doing so, they increase the comfort of shoppers and also their confidence for purchasing the items selected.

    • Sneakers Molo Store

      Sneakers Molo Store

      Take a look at how the Sneakers Molo store in Prague was able to turn shoppers into customers with the help of LED lighting from Philips lighting.

    • Deichmann Hohen Neuendorf

      Deichmann Hohen Neuendorf

      German shoe retailer, Deichmann, uses a range of different lighting effects to invite, guide and inspire customers.

    • Deichmann Leipzig

      Deichmann Leipzig

      Your fashion shop façade has just a few seconds to grab the attention of passers-by. Deichmann Leipzig implemented the PerfectScene dynamic window to display their products in the best possible white LED light.

    Interact Retail

    Myymälävalaistus. Sitä on kaikkialla. Entäpä jos se voisi tukea uusia tehokkaita toimintoja, parantaa myymäläkokemusta ja muodostaa tietoja tarkkaa myymäläanalyysia varten? Älykästä LED-valaistusjärjestelmää käyttävän Interact Retailin ansiosta kaikki tämä ja paljon muuta on mahdollista. Luo upeita ja joustavia myymälätiloja, käynnistä tietynlaisia ostajakäyttäytymisiä alueiden ryhmittelyn ja valokerrosten avulla sekä tee ostajien älypuhelimiin sijaintiin perustuvia tarjouksia myymäläsovelluksen kautta. Juuri tällainen on älykäs myymälä.
    Valaise myymälän julkisivu kirkkaasti

    Haluatko lisätietoja?

     

    Ota yhteyttä paikalliseen tukikeskukseen, jos sinulla on kysymyksiä.