Teknologian arvo ja potentiaali on jo tunnistettu ja niitä hyödynnetään. Etuihin kuuluvat muun muassa valon korkea laatu, mahdollisuus uudelleenohjelmoida valaistus jopa kauan asennuksen jälkeen sekä merkittävä energiansäästö. Ledivalaisinten huolto on kuitenkin monimutkaisempaa kuin perinteisten valaisinten.
Ainutlaatuinen innovaatio, Philips Service tag, tarjoaa ratkaisun tähän haasteeseen. Se toimii myös tietokantana, joka auttaa asentajia heidän päivittäisissä toimenpiteissään. Pilottihankkeen aikana Bourg-en-Bressen asentajat testasivat kaikki mahdolliset tapaukset. Siitä lähtien sovellus on jatkuvasti saanut positiivista palautetta ja todistanut arvonsa.
"Parasta Philips Service tagissa on se, että se säästää kallisarvoista aikaa ja auttaa välttämään inhimilliset virheet. Asentajat odottavat lanseerausta innolla ja haluavat päästä käyttämään sovellusta päivittäisessä toiminnassaan.«, sanoo Mourgues.
Lehdistötiedotteet
Kasvata osaamistasi
Hue
Huikea tapa hallita jokaista kotisi Hue-lamppua